Dopyt po stavebníctve 08/2016 - dopyt podľa krajov

Autor: Michal Spisak | 25.9.2016 o 16:55 | (upravené 26.9.2016 o 16:14) Karma článku: 1,45 | Prečítané:  230x

Ak Vás zaujíma, aký je aktuálny dopyt po stavebníctve, spracoval som cca 250000 údajov a pripravil krátke zhrnutie najzaujímavejších faktov. Ak podnikáte v stavebníctve, určite si tento článok prečítajte. Dopyt podľa krajov.

Všetky údaje, ktoré mám k dispozícii sú z jednej veľkej kampani, ktorú som mal spustenú v rámci Google AdWords. Týkala sa širokého spektra stavebných služieb v rámci celej Slovenskej republiky v sledovanom období od 13.7.2016 do 17.8.2016. Prehľad najzaujímavejších faktov Vám v tomto článku predstavím.

 

Na začiatok otázka, v ktorom kraji je najvyšší dopyt po stavebných službách? (bez ohľadu na to,či má klient záujem o dom, projekt, byt, rekonštrukciu a pod alebo iba hľadá informácie, ktoré sa stavebníctva týkajú). 

Najvyšší dopyt po stavebníctve celkovo je v Bratislavskom kraji. Ak vlastníte stavebnú spoločnosť alebo v stavebníctve podnikáte, zvážte poskytovanie služieb v Bratislavskom, Košickom a Žilinskom kraji. V rámci týchto krajov pokryjete väčšinu celoslovenského dopytu po stavebných službách na Slovensku. V týchto 3 krajoch je väčší dopyt ako v ostatných krajoch Slovenska spolu. Výsledné čísla však neznamenajú, že napríklad z Trnavského kraja ide o 21 571 klientov ale číslo znamená, že do vyhľadávania Google bolo zadaných 21 571 slov, viet, ktoré sa týkajú stavebníctva, pričom jeden človek mohol zadať v rámci mesiaca množstvo dopytov, napríklad v pondelok hľadal nový dom, v utorok už pozemky, v stredu napríklad lacný byt a ďalší týždeň napr cenník stavebných prác. Čísla znamenajú všetky súčty týchto vyhľadávaní za 1 mesiac.

Hodnota Nešpecifikované je dopyt po stavebných službách, ktorý prichádza zo zahraničia. Napríklad, teraz si vymyslím, Peter v Anglicku hľadá na Google, že si chce kúpiť dom v Trnave. Keďže sa fyzicky nachádza v Anglicku, je v tomto políčku ako Nešpecifikované. 

V ďalšej časti sa pozrieme podrobnejšie na to, po čom konkrétne je najvyšší dopyt ale už z pohľadu potencionálnych zákazníkov.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

SVET

Útok pri istanbulskom štadióne neprežilo 38 ľudí

K útoku sa nikto neprihlásil, stopy majú ukazovať na Kurdskú robotnícku stranu.

PLUS

Na trhu platí: Zmanipuluj, čo môžeš a urvi, čo sa dá

Marketing je vojna vedená mierovými prostriedkami.

KULTÚRA

Vybrali sa na nebezpečnú púť za úžasným jedlom

Niekoľko rokov vchádzali do arabských kuchýň, kde sa dozviete aj to, čo nechcete.


Už ste čítali?