Dopyt po stavebníctve 08/2016 - dopyt podľa krajov

Autor: Michal Spisak | 25.9.2016 o 16:55 | (upravené 26.9.2016 o 16:14) Karma článku: 1,45 | Prečítané:  245x

Ak Vás zaujíma, aký je aktuálny dopyt po stavebníctve, spracoval som cca 250000 údajov a pripravil krátke zhrnutie najzaujímavejších faktov. Ak podnikáte v stavebníctve, určite si tento článok prečítajte. Dopyt podľa krajov.

Všetky údaje, ktoré mám k dispozícii sú z jednej veľkej kampani, ktorú som mal spustenú v rámci Google AdWords. Týkala sa širokého spektra stavebných služieb v rámci celej Slovenskej republiky v sledovanom období od 13.7.2016 do 17.8.2016. Prehľad najzaujímavejších faktov Vám v tomto článku predstavím.

 

Na začiatok otázka, v ktorom kraji je najvyšší dopyt po stavebných službách? (bez ohľadu na to,či má klient záujem o dom, projekt, byt, rekonštrukciu a pod alebo iba hľadá informácie, ktoré sa stavebníctva týkajú). 

Najvyšší dopyt po stavebníctve celkovo je v Bratislavskom kraji. Ak vlastníte stavebnú spoločnosť alebo v stavebníctve podnikáte, zvážte poskytovanie služieb v Bratislavskom, Košickom a Žilinskom kraji. V rámci týchto krajov pokryjete väčšinu celoslovenského dopytu po stavebných službách na Slovensku. V týchto 3 krajoch je väčší dopyt ako v ostatných krajoch Slovenska spolu. Výsledné čísla však neznamenajú, že napríklad z Trnavského kraja ide o 21 571 klientov ale číslo znamená, že do vyhľadávania Google bolo zadaných 21 571 slov, viet, ktoré sa týkajú stavebníctva, pričom jeden človek mohol zadať v rámci mesiaca množstvo dopytov, napríklad v pondelok hľadal nový dom, v utorok už pozemky, v stredu napríklad lacný byt a ďalší týždeň napr cenník stavebných prác. Čísla znamenajú všetky súčty týchto vyhľadávaní za 1 mesiac.

Hodnota Nešpecifikované je dopyt po stavebných službách, ktorý prichádza zo zahraničia. Napríklad, teraz si vymyslím, Peter v Anglicku hľadá na Google, že si chce kúpiť dom v Trnave. Keďže sa fyzicky nachádza v Anglicku, je v tomto políčku ako Nešpecifikované. 

V ďalšej časti sa pozrieme podrobnejšie na to, po čom konkrétne je najvyšší dopyt ale už z pohľadu potencionálnych zákazníkov.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Trpeli vojaci i rodičia. O šikane na vojenčine vedel aj Husák

Bitie opaskom, fackovanie, šliapanie na chrbát, ponižovanie. To bola realita Československej ľudovej armády.

KOMENTÁRE

A zasa sa musíme báť plotov, čo v nás vyrastú

Na obrazovkách denne vídame tupírovaný preparát pseudospasiteľa.

PLUS

Varenie v stredoveku? Kaviár prasatám, miesto vody víno

Páv chrlil oheň a mäsové guľky vyzerali ako pomaranče.


Už ste čítali?